Identitate vizuala
Descoperirea audientei
Publicul tau tinta asociaza identitatea corporativa cu personalitatea unica si captivanta a brandului tau? Ce genuri sau tipuri de oameni sunt? Descopera si segmenteaza publicul din punct de vedere demografic, obiective, nevoi, motivatii si puncte de interes. Scopul nostru principal este satisfactia asteptarilor clientilor printr-un design imperativ creat special pentru identitatea vizuala. Design19 te poate ajuta sa-ti construiesti imaginea printr-un design unic, dar si o strategie pentru a-ti crea un sistem de alinierie a companiei, a oamenilor cu coerenta si unitatea brandului.
Realizarea schitei
Realizam manual facelift-ul companiei tale incepand cu unul dintre cele mai fascinante procese:schita. incepem schitarea prin a defini proportiile si versiuni diferite ale unui singur element vizual sau parti ale acestuia.
Modele de design
Cream schite de design lucrate cu indemanare, care ne ajuta sa acordam o atentie deosebita la detaliisi, daca este necesar, facem mai multe ajustari, reluam mereu schitele si le analizam pentru a defini complet suma tuturor valorilor pe care compania ta doreste sa le transmita utilizatorului.
Rafinament
Modelele de logo-uri, cele de identitate si brand sunt parte din procesul de creatie, care, impreuna cu realizarea schitei creaza imaginea unica a afacerii sau a produsului. Schitele sunt prezentate clientilor care ne trimit feedback. Pe baza feedback-ului lor, daca este necesar, slefuim modelele pe care le-am creat.Scopul principal al designului vizual este de a reprezenta ideile colaboratorilor nostri in comunicarea cu clientii lor.
Dezvoltarea identitatii
Acesta este ultimul element in procesul de proiectare, iar conceptul de identitate vizuala va fi utilizat in toate aplicatiile si materialele de branding. Dezvoltarea identitatii unei companii merge dincolo de crearea unui logo. Implica gandirea conceptului, cercetarea, strategia, creatia, ajustarile care trebuie facute si numai dupa aceea lansarea si prezentarea produsului finit.
In dezvoltarea identitatii nu este vorba doar de brandul vizual care conteaza, ci si de calitate, limbaj, stil si mesaj. Odata cu dezvoltarea identitatii, incurajam vizionarii si intreprinzatorii sa-si atinga obiectivele si ii ajutam sa aiba branduri de succes. Brandurile evolueaza odata cu tehnologia, identitatea vizuala ar trebui sa reprezinte centrul atentiei lor.


