Social Media Marketing
Social Media Marketing nu e neapărat cel mai ușor de măsurat și optimizat dintre toate canalele de marketing, dar este în mod sigur un mediu digital puternic care te poate ajuta să îți promovezi (și vinzi) produsele, ideile sau serviciile și să ajuți utilizatorii (și clienții) în luarea deciziilor.
Dacă folosești o strategie inteligentă bazată pe țeluri, abordând campania în mod creativ și identificând reclamele (și postările) care ajung la audiență, construiești experiențe interactive, inteligente și frumoase, SMM te poate ajuta să îți atingi întregul potențial și țintele propuse. Pentru ca brandurile și utilizatorii să coexiste în armonie pe platformele sociale, e recomandat să nu bombardați cu reclame și să păstrați onestitatea socială.
În funcție de rezultatele pe care le dorești, poți avea țeluri specifice de atins și ar trebui să știi unde își petrec clienții cel mai mult timp (pe care platformă socială) și ce platformă îți satisface cel mai bine nevoile.

De ce e Social Media importantă?
Beneficiile utilizării marketingului social media:
- Te conectezi și comunici direct cu audiența țintă
- Întreții relația cu audiența (distribuie și afișează conținut pentru a câștiga vizibilitate)
- Adaugă valoare și fă interacțiunile mai bogate, mai relevante si mai captivante
- Construiește gradul de familiarizare: conecteaza utilizatori noi brandului tău
- Promovează fidelitatea pe termen lung
- Mărește expunerea și poti ajunge la noi utilizatori în momentele cheie ale indeciziei acestora
- Convertește conexiunile existente și fanii în clienți
- Mărește traficul făcând reclamă prin servicii social media plătite în concordanță cu opțiunile personalizate ale fiecărei platforme
- Generează mai multe lead-uri be baza unor campanii sezoniere
- Generează parteneriate de afaceri cu noi cumpărători și alte branduri
- Reduce marketing expenses (advertising on social media is usually less expensive than Google AdWords)
- Mărește-ți prezența în sfera social media și încrederea și credibilitatea în campaniile brandului

Planifici o campanie de marketing social media sau reclame pentru retele sociale?
Te putem ajuta să ajungi la public, să definești țelurile, să dezvolți un plan strategic, să demarezi campania, să oprimizezi reclamele pentru retele sociale și să măsori rezultatele acestora:
Construiește atractivitatea paginii cu anunțuri promovate și reclame, dar ține minte - consumatorii nu doresc să aibă cronologia încărcată cu mesaje legate de brand sau reclame
Obține clickuri pentru site cu reclame direcționate spre audiența țintă
Obține mai multe conversii ale apelurilor (in)direct
Încurajează și promovează instalarea de aplicații
Organizează o competiție, promovare sau scădere de preț
Promovează evenimente
Măsoară împactul reclamelor prin click-uri catre site și click-uri convertite
Promovează evenimente și urmărește răspunsurile
Promovează Pinuri relevante pentru produsele și serviciile tale
Propune oferte exclusive care ajung repostate
Folosește Pinuri promovate în rezultatele de căutare
Creează cupoane pentru site-ul tău
Folosește Pinuri consistente care se actualizează în timp real în mod automat de pe site-ul tău
GOOGLE +
Mărește expunerea paginii tale Google+ și atașează-i campania AdWords folosind extensiile sociale - Google poate arăta menționarea afacerii tale de către fanii tăi de pe Google+
Fă publicitate paginii de Google+ dacă vrei sa te conectezi cu utilizatori noi în căutări, hărți, mobile și desktop cu Google Adwords Express (pentru moment GAE e valabil doar in unele țări europene)
Consideră această opțiune pentru advertising creativ de branduri și inspirație pentru clienți, cultivând o experiență vizuală unică
Promovează-ți produsele, serviciile și ofertele utilizând fotografii și clipuri video interesante care să se orienteze către profilul utilizatorului de baza
Conectază-ți contul sau pagina de Facebook pentru a atinge o audiență mai largă
Dezvoltă familiaritatea cu brandul și fidelitatea fanilor oferindu-le like pentru poze și conectând pagina de Facebook
Adaptezi brandul în conformitate cu trendurile
Transmite tweet-urile catre publicul țintă prin tweet-uri promovate (incluzânt link-uri către site-ul tău, hashtag-uri și conținut multimedia)
Câștigă utilizatori noi direcționând cuvinte cheie în timeline și căutări
Adu audiența mai aproape de tine și direcționeză mesajele ținând cont de: gen, limba, amplasare etc.
Câștigă o distribuire mai largă atunci când mesajele tale sunt repostate, cand se răspunde la acestea sau când sunt trecute la favorite.
Fă-ți publicitate serviciilor și evenimentelor cu un account promovat;
Promovează lansările de noi produse sau campaniile într-un mod creativ, ca acestea să poată deveni virale în scurt timp
Utilizează trend-uri promovate pentru a crește menționările brandului, din considerente de cumpărări și impact pe termen lung
Activitatea brandului este mult mai intensă pe Twitter, chiar dacă audiența este mai mică (în comparație cu Facebok)
Inițiază campanii cu reclame ce conțin text, imagini sau video prin advertising PPC
Îndrumă membrii noi către afacerea ta prin actualizări sponsorizate pentru conținut nou sau existent
Direcționează profesioniștii prin funcție și titlul job-ului, companie sau industrie
Ridică familiaritatea brandului pe web, mobil și tabletă
Ține legătura cu membrii profesioniști importanți penru afacerea ta
Promovare profesională
YOUTUBE
Fă publicitate afacerii tale, produselor sau serviciilor prin campanii optimizate, cu interfață plăcută urmând unul dintre următoarele formate:
Display ads (bannere)
Overlay in-video ads
TrueView in-stream ads
TrueView in-display ads
Non-skippable in-stream ads
FOURSQUARE
Cooptează afaceri locale și clienți noi
O mulțime de oameni noi în magazinul tău
Reclamele trebuie să se transforme în check-in-uri
Organizează concursuri cu premii în cupoane
Angajați noi cu o campanie de recrutare