AdWords & Paid Media

Google iti ofera oportunitatea de a atinge un numar imens de utilizatori care cauta informatii despre produsele sau serviciile tale, folosind AdWords. Exista mai multe tipuri de reclame pe care le poti crea luând în considerare, ca de obicei, mai întâi telurile afacerii tale si interesul clientilor: reclame text, reclame cu imagini, reclame pentru mobil. Poti miza pe un CMP (Cost-Per-Mille-Impressions) disponibil doar pentru campanii Display Network; poti miza pe CPC (Cost-Per-Click) care e recomandat daca accentul e pus pe click-urile pe reclamele tale, sau poti miza pe metoda CPA (Cost-Per-Acquisition)

AdWords and Paid Media


 


De ce sa conduci o campanie AdWords:


  • Dobândesti trafic spre site-ul tau prin reclame cu text, imagini, video sau mobile
  • Atingi auditenta potrivita cu mesajul potrivit la timpul potrivit
  • Cresti vânzarile online ajungând la o audienta noua ce cauta produse sau servicii pe care le furnizezi
  • Familiarizarea cu brandul prin conexiunea brandului cu noi clienti
  • Foloseste campanii de shopping pentru o promovare mai buna a produselor
  • Pentru vizibilitate extinsa: fii acolo unde clientii existenti cumpara produse si servicii
  • Remarketing cu anunturi relevante pentru utilizatorii care au vizitat în prealabil site-ul cu scopul de a-i aduce înapoi pe site-ul tau.
  • Este masurabil - poti urmari, monitoriza si creste/descreste în timp real bugeul pe care-l investesti si sa faci modificari în reclame pentru a obtine rezultatul scontat
Why run AdWords campaigns



Ce face o campanie Google AdWords efectiv?


  • Seteaza teluri sau le importa de pe Google Analytics
  • Strategia cuvintelor cheie si grupurilor de reclame
  • Strategia de licitare (cum sa cheltui mai putin si sa vinzi mai mult)
  • Pozitionare
  • Landing page-uri relevante si captivante
  • Monitorizarea conversiilor pentru teluri online si offline
  • Masurarea rezultatelor folosind instrumente de raport
  • Imbunatatirea continua


What makes a Google Adwords Campaign effective






Studiaza diferitele modele si retele de advertising.

Dupa cum deciziile de cumparare devin tot mai fluide si dinamice, poti folosi o abordare de marketing pe mai multe canale pentru a ajunge la clientii (existenti) si la cei de pe alte retele de publicitate pentru a-ti maximiza profitul. Mai întâi e metodologia: DE CE (cum pot reclamele tale sa fie directionate spre nevoile clientilor noi si cum actiunile lor îti implinesc scopurile afacerii si cresc rata de conversie a site-ului) si dupa aceea metodaCUM(selectarea retele potrivite luând în considerare nevoile afacerii, reputatia retelei, bugetul etc)


Marketing


Sales models and networks